Nazwa forum

Opis forum


#1 2009-11-06 16:16:32

PatRus

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-06
Posty: 9
Punktów :   

Siemka Tu Wam Powiem Jak Grac Knightem

Knight jest postacia która jest dosc trudna i wyczerpująca.Zrzera naprawde sporo kasy w szczególnosci na medy oraz sprzęt jednak każdy który przekroczy magiczną bariere 50 lvl zostanie wynagrodzony. Podstawową wadą knighta w porównaniu do innych klas jest jego zasięg.Niestety nie mamy jak zadac jakich kolwiek obrażeń jesli nie podejdziemy do przeciwnika, czesto to wykorzystuja archerzy/magowie i zabierają nam zdobycz sprzed nosa.Walka bezposrednia wiąże sie z sporym zapotrzebowaniem na mikstury uleczenia.Druga niezbyt ciekawą sprawą jest dmg zadawany przez rycka przed 50 lvl,jest on o niebo niższy niz archer ze swoim Staggering Blow oraz SchockWave magów lightning. Jednak nie myślcie ze Knight to postac slaba, zwyczajowo ma on wiecej OTP(celnosci) niz archer oraz potrafi sobie dobrze radzic bez many. Natomiast jesli juz przejdziemy 50lvl to jestesmy w raju:P.





1.Wondering knight-taką mamy pozycje od początku gry.początkujący rycerz(giermkiem bym go nazwał ).Nie jest zbyt dobry ani w offensywie ani w defensywie ale potrafi sobie poradzic.

2.Apprentice Knight-zdobywamy ją na 30lvl po wykonaniu paru questów(eventów).juz zaczyna sie spełniac jako wojownik oraz uczy sie podstaw w swoim fachu .

3.Commander-tak jak wyżej tylko ze na 50lvl.Jego specjalnoscią jest defensywa i otrzymuje skille które podwyższają defence(czynik od którego zalezy ile dmg beda nam zadawac moby) jednak jego ataki nie sa niczym specjalnym.Potrafi leczyc innych oraz wskrzeszac(revive).

4.Vagabond sword-man-patrz wyżej.Jego mocną stroną jest atak ale cienko jest z obroną.Potrafi on zadac naprawde spory dmg jednak jest to okupione spadkiem defensywy.

5.General(niedostepny jeszcze w grze)-niby 70 lvl jesli GM dodadzą.podobno jeszcze bardziej rosnie jego defensywa oraz potrafi podnosic umiejetnosci swoich przyjaciół(zapewne tylko w party)

6.God of Sword(niedostepny jeszcze w grze)-jakwyżej.tak jak Vagabond ale jeszcze bardziej





Podstawowe statystyki dla knighta to
Str-podnosi atak,zwieksza On Target Point ( OTP ) czyli celnosc o 1 co 4 stat pointy wydane na tą ceche

Hlt-zwieksza Hp oraz Non Elementar Resistance o 1 co 9 Hlt pointów

Agi-podnosi atak,Zwieksza OTP o 1 co 8 punktów agi,zwieksza Evasion Points (uniki) o 1 co 3 punkty

Bulid knighta-jesli chodzi o statystyki to wykształciły sie 3 rodzaje knightów:

Pierwszy rodzaj to tzw.Agility Knight.Jak sama nazwa wskazuje posiada on sporą liczbe Agility.Zazwyczaj sie dąży do statów:

Str:90
Hlt:60+
Agi:60+

Plusy:jest dobry na żółte/pomarańczowe moby ponieważ jest zdolny do czestych uników,jest dosc silny poniewaz Agi tak jak Str podosi atak oraz czasami OTP.
Minusy:niestety nie jest zbyt skuteczny w walce z fioletowymi mobami,które rzadko nie trafiają nawet przy sporej liczbie(poradnik by kalonline.pl) Agi,wtedy odczuwa sie brak Hp-ków i nie jest trudno o deda. Dodakowy minus wychodzi w duelach z magami którzy jak mogą trafic to zawsze im sie to uda.

Drugi rodzaj to Tank Knight czyli knight który stawia na Hlt i pomija Agi

Str:90+
Hlt:90+
Agi:brak

Plusy:spora wytrzymałosc bardzo dobrze sprawdza sie w walce z fioletowymi mobami,potrafimy wiecej "przyjąc na klate",
Minusy:koszty medicine są potworne,bardzo mało uników,po osiągnieciu 90 str trudno o wzrost dmg i OTP.

Trzeci to Hybrid knight.Jest to połączenie obu wyżej wymienionych typów.

Str:90
Hlt:70+
Agi:50

Plusy:potrafimy wytrzymac ostrzał fioletowych mobów lepiej niż "Agility knight" oraz wydatki na medicine są mnijsze niż u "Tank knighta"
Minusy:prawde mówiąc to nie jesteśmy wspaniali ani w walce z fioletowymi ani z żółtymi mobami

Najczesciej wybieranym rodzajem jest "Hybrid knight". Ale to zalezy od stylu każdego gracza. Dałem tu tylko przykłady.

Skille generalne (Wondering knight,Apprentice Knight)

Napisalem tu co dają wymaksowane skille czyli na ich max grade. Ponieważ każdy widzi u skill mastera co daje najmniejsze grade ale nie wszyscy wiedzą jak silny bedzie skill gdy sie go sie zmasteruje.

Skille pasywne(nie potrzebują many i działają w tle).


Weapon mastery-skill dzieki któremu Knight lepiej włada mieczem.A w praktyce dodaje +11min/max attack oraz +10 OTP co jest bardzo ważne. Skill obowiązkowy.Max Grade 20.Wymagania:minimum 1 lvl


Criticial Hit-znane i lubiane obrażenia krytyczne.Daje nam 10% szans na zadanie ciosu o 80% silnijszego niz zwykle.Skill obowiązkowy.Max Grade 15.Wymagania:minimum 10lvl



Defence-blok tarczą.Działa jak unik czyli nie otrzymujemy żadnych obrażeń tylko poprostu nazwa jest inna .Im wieksze Grade tego skilla tym mamy wiekszą szanse że zblokujemy cios.Max Grade 15. Daje nam 15% na blok z bliskiej odległości atak Fizyczny(np.cios mieczem)oraz 18% ze zblokujemy atak fizyczny z pewnej odległosci (np. strzałe z łuku) Ataki maga jak mogą to i tak trafią wiec nie mozemy ich blokowac.Wymagania:minimum 30lvl,Apprentice Knight(czyli trzeba byc po pierwszej zmianie job-a)


Skille "Active"(działają zależnie od naszej woli)

Mockery-skill dzięki któremu zwabimy oddalonego od nas moba. Skill potrzebny jednak nie wiecej niż Grade 1-2. Max. Grade 5 Koszt many:11-15 (jesli jest G5)Daje +800 punktów uwagi moba(Hostility).Wymagania:minimum 18lvl

Provocation- Ulepszone Mockery. Wymagania:minimum 41lvl,Max Grade 3 Daje+1400 punktów uwagi moba(Hostility).Apprentice Knight(czyli trzeba byc po pierwszej zmianie job-a), Mockery Grade 5 lub wyżej.Koszt many:28-36



Shield Attack-skill działający tylko na innych graczy w duelu/assassin mode/wojna.Uderzamy przeciwnika tarczą dzieki czemu stoi on ogłuszony przez jakis czas. Otrzymujemy go w momencie uzyskania 25 lvl. nie musimy wydawac na niego skill pointa. Koszt many:58



Lightning slash- lepiej kontrolujemy miecz dzieki czemu zadajemu wiekszy dmg kosztem many za każdym uderzeniem. Skill moze byc użyteczny tylko w początkowej fazie gry,później staje sie mało przydatny. Rzadko spotykam gracza 45+lvl który posiada go, a w ogole nie spotkałem gracza który na tym lvl byłby z niego zadowolony. Sam miałem go na max grade i wykasowałem na 40 lvl. Max.Grade 10 Dodaje 80dmg +5OTP koszt many:11-20.Wymagania:minimum 5lvl



Upward slash- jest to cios zadawany po Lightning Slash,swego rodzaju combo. W walce wygląda to tak: knight najpierw wykonuje Lighning slash a zaraz po nim Upward slash.Max grade 5 Daje +160dmg +7 OTP.Wymagania minimum 24lvl,Lightning Slash Grade 5 lub wyżej.Koszt Many:16-21



Widening Wound- kontynuacja combo Lightning slash->Upward Slash->Widening Wound. Max grade 5 Daje +200dmg +10OTP +100% punktów uwagi moba(Hostility)Wymagania minimum 42lvl,Apprentice Knight(czyli trzeba byc po pierwszej zmianie job-a),Upward Slash grade 1 lub wyżej, Koszt many:16-21


Skille Lightning slash,Upward Slash i Widening Wound są powszechnie uważane za strate cenych Skill Pointów gdyż nie zadają one wielkiego dmg,jak na knighta to zabierają sporo many na dłuższą mete oraz wykonanie pełnego combo zabiera troche czasu..



Transcendental Blow- postac skupia całą swoją energie by zadac jeden potężny cios.
Poprostu zadajemy szybki i silny(niestety nie tak silny jak Staggering Blow Archera)cios.Skill obowiązkowy ponieważ na nim bedą sie opierac duele oraz walki z mobami. Tak jak napisałem,cios jest szybki przez co mozemy zdobyc przewage nad mobem juz na samym początku walki.Poza tym jest wymagany do skilla Powerfull Upward Slash co jest podstawowym skillem Vagabond-y, Max grade 5.Daje +400dmg +10 OTP 200% punktów uwagi moba(Hostility) oraz zwieksza szanse na trafienie krytyczne o 5%.Wymagania:minimum 30 lvl, Apprentice Knight(czyli trzeba byc po pierwszej zmianie job-a)Koszt many:31-43



Flashing Slash- Cios następujący po Transcendental Blow. Tak jak combo Lightning Slash... itd. Skill obowiązkowy ponieważ daje szanse ogłuszenia przeciwnika (zarówno moba, jak i innego gracza) Max grade 3. Daje +80dmg +12 OTP ,100%(Hostility) punktów uwagi moba. Wymagania:minimum 39lvl,Transcendental Blow G1 lub wyżej. Koszt many:21-25




Increasing Concentration-Jak sama nazwa wskazuje,zwieksza koncentracje.Jest to swego rodzaju power up który knight może rzucic TYLKO na siebie. Dodaje on +3 OTP na 15min,potem mozna go ponownie użyc.Wymagania:minimum 42 lvl, Apprentice Knight(czyli trzeba byc po pierwszej zmianie job-a). Koszt many:86

Protect-skill rzucany przez knighta na inną osobe w party. Obniża on hostility ataku. przykład: 2 takich samych knightów bije moba.Każdy zadaje taki sam dmg. Knight A nie ma Protect,Knight B ma Protect. Mob bedzie bił tego bez Protecta.Czas działania:10 min.Nie wymaga wydawania Skill pointa. Max Grade 1.Ograniczenia:15lvl Koszt many:50


SkilleVagabond Swordman


Powerfull Upward Slash- jest to szybkie i mocne cięcie.Poza dodatkowym dmg daje 1 Death Blow Point który jest potrzebny do Brutal Attack.Max Grade 4.Wymagania:minimum 50lvl, Vagabond sword-man czyli 2-ga zmiana podklasy, Koszt many:20-32

Brutal Attack- najsilnijszy atak rycerza.Poza określoną ilością Mp potrzeba jeszcze Death Blow Point którzy uzyskujemy dzieki PowerFull Upward Slash oraz jeśli udarzymy 2-óch przeciwników na raz za pomocą skilla Half-swing.Max Grade 5.Wymagania:minimum 53lvl,Vagabond sword-man czyli 2-ga zmiana podklasy, Koszt many:15-27

Parry- jest to skill pasywny który konwertuje Skill Defense dzieki czemu możemy parowac ciosy 2-ręcznym mieczem. Max Grade 1.Wymagania:minimum 50lvl,Vagabond sword-man czyli 2-ga zmiana podklasy

Rush- po uzyciu tej umiejętnosci rycerz szybko podbiega do przeciwnika i ogłusza go.Skill działa tylko z pewnej odległosci która nie moze byc mniejsza ani dłuższa. Max Grade 2
Wymagania: minimum 52lvl,Vagabond sword-man czyli 2-ga zmiana podklasy. Koszt many:50-54

Berserk- nic innego jak szał bitewny. Podnosi atak o ileś procent jednak obniża defece. Działa przez minute. Max Grade 6 +41% atak -15% obrona. Wymagania:minimum 53lvl,Vagabond sword-man czyli 2-ga zmiana podklasy, Koszt many:215-290


Half Swing- knight szybko obraca sie wokół własnej osi i uderza przeciwników w obrebie 180 stopni. jeśli trafimy otrzymujemy 1 Death Blow point. Do wykonania tego skilla potrzebujemy 2-ręcznego miecza.Max Grade 5 Wymagania:minimum 54lvl,Vagabond sword-man czyli 2-ga zmiana podklasy. Koszt many:58-94.

Skille Commandera


Force of Defense- podnosi TYLKO swój Defence o ileś % na 20 min.Max Grade 4
Daje +42% na bliski dystans i 26% na daleki.Skill jest dodawany automatycznie. Wymagania: minimum 50lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba. Koszt many:320-380

Call of Defense- podnosi Defence wszystkich członków party. Max Grade 3. Daje +30% na bliski zasieg i +18% na daleki. Kończy sie gry party sie rozpadnie ale zostanie użyty inny "Call"Wymagania: minimum 51lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba

Call of recovery- co 3 sekundy odnawia iles Hp każdemu członkowi party. Max Grade 3 odnawia 28hp.
Znika po rozpadzie party lub uzyciu innego "Calla".Wymagania: minimum 55lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba

Call of Lightning defense- podnosi odpornosci na miagie związaną z błyskawicami każdemu członkowi party.Max Grade 3 podnosi 11% odpornosc.Znika po rozpadzie party lub użyciu innego "Calla" Wymagania: minimum 53lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba

Call of Ice defense- tak jak wyżej tylko że lód


Call of Fire defense- jak wyżej tylko ogień


Call od On Target Points- podnosi OTP w party.Max Grade 3 +20OPT
Wymagania: minimum 54lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba


Sacrifice- uzywamy własnego Hp by uleczyc inną osobe. Jest to przeliczane w procentach . Max Grade 2 Odbiera nam 15% własnego Hp by dac innej osobie 100% Hp.
Wymagania: minimum 52lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba

(brak ikonki skilla na stronie)Call of Physical Attack- podnosi Max Attack każdemu członkowi party.Znika po rozpadzie party lub użyciu innego "Calla". Max Grade3 +100 Max. attack Wymagania:minimum 54 lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba

Shield Offence- działa tak samo jak Shield Attack tylko możemy to stosowac na mobach. Potrzebna tarcza. Max Grade 4 Wymagania: minimum 52lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba. Koszt many:79-100

Survival Instinct- konwertujemy ostatnie 10% Mp na Hp. Max Grade 2 konwertuje Ilosc Mp * skill lvl *4 na Hp. Wymagania: minimum 56lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba.

Elastic Shield- momentalnie podnosi Defensa Max Grade 1 +350 defense na mały dystans i +300 na daleki Wymagania: minimum 58lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba, Koszt many:475

Revival- Tak samo jak u maga. Przywraca poległą osobe do walki. Max Grade 2.Wymagania: minimum 59lvl,Commander czyli 2-ga zmiana joba. Koszt many:320-400


Sprzęt

Jeśli chodzi o Zbroje i Tarcze to zasada jest prosta. Im wyższe Grade tym lepsza,z tym że Grade 46+ posiadają ogranieczenie lvl-owe czyli dokóki nie osiągniemy danego lvl dopóty nie bedziemy zdolni ich nosic,to samo tyczy sie tarcz Grade 44+ oraz mieczy Grade 45+.


Sety (ubrania/zbroje które mają ograniczenie lvl)

Set Grade 46 Ograniczenia:
Rękawice-minimum 35lvl
Buty-minimum 37lvl
Hełm-minimum 39lvl
Spodnie-minimum 41lvl
Zbroja-minimum 43lvl



Set Grade 50 Ograniczenia:
Rękawice-minimum 46lvl
Buty-minimum 47lvl
Hełmminimum -48lvl
Spodnie-minimum 49lvl
Zbroja-minimum 50lvl


Set Grade 55 Ograniczenia:
Rękawice-minimum 51lvl
Buty-minimum 52lvl
Hełm-minimum 53lvl
Spodnie-minimum 54lvl
Zbroja-minimum 55lvl


Tarcze




Opisze tylko te które mają ograniczenie ponieważ tarcza Grade 40 (najlepsza bez ograniczenia) jest dosc tania i bardzo szybko ją można zdobyc.



Large Iron Shield Grade 44 Ograniczenie:minimum 40lvl



Ghost Shaped Iron Shield Grade 48 Ograniczenie: minimum 45lvl




Iron Shield With Gong Grade 52 Ograniczenie:minimum 50lvl





Miecze


Broń od Grade 1 do Grade 37 ma zasade "Im wieksze G tym lepsza" jednak od Grade 40 pojawia sie kilka rodzai na tym samym poziomie (czyli G40).Opisze tu typy oręża od G40 do G50 ponieważ dalej gracz powinien byc wystarczająco doswiadczony by wiedział czego chce.W nawiasach podałem nazwy w gwarze.

Grade 40



Grade 40
Red HwanDoo Big Sword(Red):
Atak:74-184
OTP:55


White HwanDoo Big Sword(White):
Atak:99-141
OTP:67


HwanDoo SaeHyung Big Sword(NPC z racji tego ze można go kupic u merchanta)
Atak:104-146
OTP:60

Wybór broni zależy od stylu oraz statystyk. Teoretycznie najlepszym mieczem jest tu White który ma sporą przewage w OTP,pewnie wielu zada pytanie "Dlaczego white skoro ma najmniejszy atak?".Odpowiedz jest zawarta w starym przysłowiu "Po co nam siła skoro nie możemy trafic?" Jak sie powalczy najpierw Whitem a potem Redem to różnica w OTP jest mocno odczuwalna.Ale wybór należy do Was,czasami widywałem ludzi zadowolonych z Reda a najczęsciej tłumaczyli to argumentem "Mam wystarczająco siły i agi wiec OTP mam pod dostatkiem". Potwierdza to pierwsze zdanie.

Grade 45 (ograniczenie : minimum 40lvl)


Maegak Hwandoo Saehyung Big Sword (Maegak)
Atak:124-155
OTP:62
Dodatki:150HP.1 Hlt



Hwandoo Saehyung Big Sword with Pattern of Leaf(POL)
Atak:82-209
OTP:68
Dodatki:100hp,50mp,1Agi


W tej kategori zdecydowanie wygrywa POL na prawie całej linii. Jedynymi plusami Maegaka są 50hp wiecej i cena(ale wiadomo płaci sie za jakosc)



Grade 48 (ograniczenie:minimum 45lvl)



Savage Tribe's Treasure Sword(Trasure)
Atak:113-195
OTP:68
Dodatki:200Hp,1Str,1Hlt



Savage Tribe's Tiger Teeth Sword(Tiger ,Teeth lub Tiger Teeth )
Atak:121-203
OTP:64
Dodatki:150hp,2Str



Savage Tribe's Truth Sword(Truth)
Atak:106-188
OTP:72
Dodatki:100hp,50mp,1Agi,1Str


W tym rodzaju praktycznie nie ma "najlepszego" tylko "Najbardziej pasuje".Wielu graczy posiada Trutha przez co moze sie wydawac iż jest on najlepszy jedank trzeba tu przeanalizowac czego nam brakuje,czego mamy sporo czy też co chcemy wymaksowac.
Jak dochodzimy do 45lvl to przeważnie juz znamy sie na grze i wiemy czego nam trzeba wiec zbytnie porady nie są potrzebne.

Grade 50 2-ręczne (ograniczenie:minimum 50lvl,dopasowane do Vagabond Swordman,gdy ich używa sie ich nie możn a nosic tarczy)


Giant Sword(Real Giant)
Atak:360-440
OTP:72
Dodatki:150Hp,3Str


Revengeful Sword(Revengeful)
Atak:390-470
OTP:66
Dodatki:100hp,4Str


Butterfly-Shaped Giant Sword(Butterfly,BF)
Atak:330-410
OTP:74
Dodatki:100Hp,2str,1Agi


Zazwyczaj widuje sie knightów z BF-em jednak nie sądzcie że jest on najlepszy. Jest poprostu najtańszy. Miecze 2h(skrót od 2-handed czyli 2-ręczne) są potwornie drogie.
Wg mnie zdecydowanie najlepszym mieczem jest Real Giant ponieważ ma spory atak bez zbytniego obniżania OTP.Z mieczem G50 zazwyczaj sie długo biega wiec warto go przypakowac.Niektóre skille Vagabond Swordman mogą byc wykonane jedynie z 2h swordem.


Grade 50 1-ręczne(ograniczenie:minimum 50lvl,przeznaczone dla Commandera)


Golden Treasure Sword(GT lub Golden Treasure)
Atak:147-187
OTP:72
Dodatki:200Hp,1Str,2hlt


Butterfly-Shaped Treasure Sword(BFS)
Atak:163-203
OTP:68
Dodatki:150Hp,3Str


Black Golden Treasure Sword(BGT)
Atak:132-172
OTP:76
Dodatki:100Hp.50Mp,1Str,2Hlt,1Agi


Zasada taka sama jak przy wybieraniu G48. Wszystko zalezy od naszego Knighta.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.blazers.pun.pl www.morr.pun.pl www.humanijapko.pun.pl www.turniejefifa08best.pun.pl www.islanderzy.pun.pl