#1 2009-11-06 16:19:20

PatRus

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-06
Posty: 9
Punktów :   

Siemka Tu Wam Powiem Jak Grac Magiem

Mag jest trudna postacią do prowadzenia.Ciężki do wytrenowania jako attacker oraz szybko lvlująca jako healer.Jednak to tylko od Ciebie zależy jaką drogę wybierzesz



Scholar-Tak zaczynamy grę. Postać się charakteryzuje czarami atakującymi o małej mocy oraz słabymi skillami leczącymi
L.Person-Jest to drugi Job.Zdobywamy go po 30 lvlu. Niemamy wyboru innej klasy na tym lvlu. Postać ma skuteczniejsze czary zarówno atakujące (także obszarowe) jak i leczące(min.wskrzeszanie)
Hermit-Job dostępny na 50 lvlu.Mag aspecjalizujący się w ataku magią.
C.J.B-Drugi Job dostępny na 50 lvlu.Mag wspomagający.Posiada silne skile leczące oraz jeden skill offensywny. Potrafi podnosić statystyki innych postaci(również siebie) dzięki specjalnym czarom(buffy),uśpić duża grupę przeciwników.
Ascetic(Job dostepny od 70 lvlu,)-Klasa skupiająca się na czarach obszarowych
Mag posiada potężne czary offensywne jednak nieposiada czarów leczących
M.Adviser(Job dostępny od 70 lvlu,)-Medyk z badziej wykfalifikowanymi umiejętnościami wspomagającymi
Mag posiada skille wspomagające innych graczy lecz jest bardzo słaby w walce

Mag-Attacker staty(w przyszłości Hermit)
Staty zależą już tylko od własnego upodobania. Mag powinien mieć rozwijane
Int Wis oraz Hlt(agi jest niepotrzebne....mag to nie archer)
Podstawowy biuld attackera powinien wyglądać tak
Int-90
Hlt-70
Wis-50

Uważam jednak że mag powinien mieć bardzo dużo hp bo u niego jest zawsze z tym problem
Radze na lvlach 30- wyrównać wszystko do 50(w miarę równo iść) a potem
pakować w Int i Hlt( z przewagą życia)

Biuld maga attacker(prawie doskonały) to
Int-90
Hlt-90+
Wis-50
Accesory najlepiej na wisdom ponieważ są tanie a przydatne


Mag taki powinien być czołgiem
Na 43 lvlu 2k+ HP oraz 1.5+ k MP
Nie polecam budowy takiej
Hlt-50
Int-90+
Wis-50

ponieważ to jest za mało HP jak dla maga za mało

Po pewnych updejtach w grze(armory,bronie itp.)
Wszedł nowy biuld maga

90 hlt
60int~
Agi 90+

Biuld bardzo dobrze sprawdza się na żółtych(mag ma spore uniki) jednak uważam że jest to non-dmg biuld.

Wszystko można sprawdzić w Kal Encyklopedii

Group Cure Hermit. Jest to Hermit z GC, który leczy sobie na spokojnie do wybranego lvl w eggach dzieki czemu nie trudno o egga itp. Staty sie nie zmieniają tylko czesto taki mag ma oddzielny sprzet czyli armor z wis,sticka itp dzieki którym nie brakuje mu many. Według mnie to już totalny bezsens o.O

Co do skili jest dość dużo kombinacji szkół magii

Mamy dostępne 3 szkoły atakujące(Lód, Błyskawica, Ogień)
Maga takiego prowadzi się na jednej szkole(może być+heal albo light+ice/ice+light bo przy innych kombinacjach brakuje skili)

Jeden atak light mamy od początku

Lód-małe obrażenia, długi zasięg, szybki "reload"(na wyższych lvlach spowalnianie/zamrażanie)

Ogień-Wysoki dmg, średni zasięg, na niższych lvlach wolny ale potem Fire mastery skraca czas kumulowania czaru(szybkość jak light...podobno ja niemam jeszcze na maxa)

Light-Sredni dmg(na wyższych lvlach ogromny dmg czarem SW).średni zasięg.najszybszy czas strzału

Kombinacje szkól:

Najczęściej wybierana(szybki trening) to light/heal(potem Hermit Light/zazwyczaj ice)
Taki mag powinien posiadać accesory najlepiej +wis ponieważ Light zżera dość dużo MP
Lightning magic-g10
Heal-g3
Lighting Blow-g10
Cure-g10
Lightning mastery-g5
Shockwave-g5
Meditation-g3
Cure 2-g5
Speed Up-g3
Revive-g1
Group Cure-g3
Restore-g1
po 50 lvlu skille cure są kasowane(ludzie tak robili za pomocą SoCa..teraz wszystko jest drogie) i rzucane jest wszystko w Ice

Light/splashy

Lightning magic-g10
Lighting Blow-g10
Lightning mastery-g5
Shockwave-g5
Ice Magic-g20(może być g10 jeśli będzie rzadko używany)
Ice Mastery-g5
Splashy Ice-g5
Frost(okazyjnie^^)-g1
Speed up-g3
Meditation-g3

Ice/sw(ice czysty niema zazwyczaj problemów z maną ^^ starczy 50 wis)
Ice Magic-g20
Ice Mastery-g5
Splashy Ice-g5
Frost-g1
Lightning magic-g5(wydaje mi się że tyle jest potrzebne do sw)
Shockwave-g5
Lightning mastery-g5(jeśli masz skill pointy)
Speed Up-g3
Meditation-g3

Fire/sw

Lightning magic-g5
Fire Magic-g20
Shockwave-g5
Fire Mastery-g5
Fire blow-g5
Meditation-g3
Speed Up-g3


Fire/Ice

Fire magic-g20(po 50 najlepiej zresetowac do g10 bo potem brak skilli)
Fire mastery-g5(podobno niedziała na flame bomb....niewiem bo sam to mam)
Fire blow-g5(przydatny na questy...w party zazwyczaj splashy potrzebne chyba że lurujesz z końca pokoju)
Meditation-g3
Speed Up-g3
Ice Magic-g10
Ice Mastery-g5
Splashy Ice-g2-4
Frost-g1

polecam ice doprowadzić do g10 i walić z fire blow przeplatając splashy gdy robi sie gorąca..takie combo OWNuje moby..
przy ice g20 brakuje średnio skilli..ale da sie wyżyć

Szkoła Fire/light niema sensu.. po co komu 2 szkoły o wysokim dmgu?(poza fire/sw bo sw jest bardzo przydatnym skillem)


Chyba każdy umie zrobić maga na jedną szkołę
Opisałem najważniejsze...inne opisze z czasem

Mag-Healer staty(w przyszłości C.J.B)
Mag leczący powinien posiadać minimalną ilość Int(max 50)
Hp 50 powinno nawet starczyć(z flagą jest to wystarczająca ilość)
Oraz Wis max ile się da(mile widziane accesory+wis oraz zbroje +wis.. niezapomnijcie o sticku)
Taki mag jest dość łatwy do trenowania oraz prowadzenia.....
Podobno opłaca się brać skille light,z maną nie jest problem a dmg jest najwyższy
Zazwyczaj od 25 do 50 lvlu (poradnik by kalonline.pl)każdy mag robi z siebie healera bo najszybciej idzie exp
A na koniec używaja SoBa i SoCa i idą na hermita
Taki healer zazwyczaj ma wymaxowane skille leczące i szkołę Ice ponieważ zabiera mało MP a na niższych lvlach CJB ma wystarczająca ilość skill pointów
Jednak C.J.B niema problemów z party i to jest jedyny sposób trenowania
Jest dość mało CJB bo mało kto lubi leczyć innych do końca swoich lvli
Skille to Heal g3/Cure g10 /Revive/Cure 2/Group Cure/restore itd.
Potem buffy i wyższe cure

Istnieje też coś takiego jak Attacker CJB
Wydaje(nigdy takiego czegoś nierobiłem.. to są tylko moje domysły) mi się ze to polega na prostym magu z biuldem attakera(chyba troszke więcej wis niż int...znajomy ma takiego 70 hlt 80 int 70 wis ) i skillami CJB...takie buffy nieźle dopalają postać
Dobrze poprowadzony CJB na atak jest maszynką do PvP(Sw ma bardzo wysoki dmg+duża ilość many pozwala nieźle się zabawić)

Skille-od 1 do 29 lvlu

-Lightning Magic(g10)-skill podstawowy dostępny od początku. Polega na porażeniu przeciwnika pojedynczą błyskawicą. Max Limit +300
Średni dmg, średni zasięg, średnia szybkość rzucania czaru.(zużycie many 2~7)

-Ice magic(g20)-Skill dostepny na 3 lvlu.Polega na rzuceniu kuli "lodu" w przeciwnika
Duża predkość rzucania czaru,na wyższych g bardzo długi zasięg(zużycie many 6~11).Po 30 lvlu dzięki Ice Mastery potrafi zwolnic przeciwnika/ów.Dmg najbardziej zależny na Int.Max limit +350

-Heal(g5)-Pierwszy skill leczący, dostępny na 7 lvlu(wbijac tylko g3)rzucany tylko na siebie
(zużycie many 12~36) klikajac na skill leczy nas automatycznie.Max limit leczenia 300

-Fire Magic(g20)-Dostępny na 8 lvlu.Polega na rzucaniu ognistej kuli w przeciwnika.Bardzo duży dmg,zasieg średni,,długi czas rzucania(zużycie many 7~12)Po 30 lvlu Fire Mastery redukuje czas rzucania czaru
Max Limit +450

-Cure(g10)-Drugi czar leczący,dostępny na 16 lvlu.Polega na leczeniu innego gracza/siebie(zuzycie many 10~28)...wymaga g3 heal.Max limit leczenia 500

-Long-Range Protection(g1)-Czar sam wskakuje sam na 25 lvlu,rzucony na kogoś/siebie ochrania od jednego strzalu na dystans lecz niechroni np.przed stunem(HB u arcza)(zużycie many 64)

-Lightning Blow(g10)-Ulepszenie czaru Lightning Magic.Polega na porażeniu przeciwnika błyskawicą,taki lightning magic 2 razy ^^ (zużycie many 13~22) .Max limit +600


Skille po 1 Job change 30 lvl-50 lvl


-Defensive incantation (g1-5)- Czaru wskakujacy co 5 lvli od 30 do 50 po zmianie 1 Joba.
Rzucany wyłacznie na siebie.....Daje defense(od 3 do 15) i Absortion Rate( od 1 do 2 ^^)
na określony czas

Magic Mastery(skille pasywne....działają w tle i nietracą many)

-Lightning(g5)-Daje +max magical attack do ataków light
od 20 do 100 zależne od grade

-Ice(g5)- Pozwala na zwolnienie przeciwnika czarami ice....im wyższy g tym wieksza szansa na zwolnienie przeciwnika

-Fire(g5)- Zwieksza szybkość sztrzałów fire....im wyższy g tym szybszy strzał

Czary pozostałe:

-Shock Wave(g5)- Bardzo potężny i szybki atak maga....jego wady to "zasieg" oraz zużycie many (zyżycie many 62~86) wymaga g5 lightning magic.Max limit +1200

-Meditation(g3)- Skill obowiazkowy dla każdego maga...odnawia mane nawet jeśli stoisz/bijesz/etc. (ilość zależy od g czaru) rzucany wyłącznie na siebie(zuzycie many 23~66)

-Revival(g1)- Dzieki temu czarowi wskrzesisz inna osobe,siebie niemożesz wskrzesić,osoba wskrzeszona traci 50% expa z reviva w miescie(zużycie many 240)

-Cure 2(g5)-Czar leczący.Polega na leczeniu innego gracza/siebie(zuzycie many 41~49)...wymaga g10 cure.Max limit leczenia 900

-Fire Blow(g5)-Ulepszenie Fire Magic.Czar obszarowy o dość dużym dmgu.
Razi wszystki w około wycelowanego przeciwnika (zużycie many 38~62)Bardzo wolny czar,wymaga Fire Magic na g10
Max limit +500.

-Splashy Ice(g5)-Czar obszarowy ze szkoły Ice.Polega na stworzeniu Lodowego Okręgu wokoło maga.Wykorzystuje Ice Mastery by zwalniać przeciwników (zużycie many 49~73) Wymagany Ice Magic g10 by się go nauczyć.Max Limit +250

-Speed Up(g3)-Magiczny speed up ^^ Ma takie samo działanie jak speed up medicine.Czar może być rzucony na siebie oraz na innych(zużycie many 90~106).Po prostu run przez 30 min bez straty many.Obowiązkowy i bardzo przydatny czar

-Frost(g1)-Zamraża wybrany cel na chwile i przy tym niezadaje dmg.Po ataku cel zostaje odmrożony(zużycie many 47)

-Group Cure(g3)-Leczy życia każdego członka party (zużycie many 62~70) Max limit leczenia 540

-Restore(g1)-Odnawia życia wybranej osoby (chyba 25%) momentalnie
(zużycie many 112)

Skille CJB
Summons - Wkrzesza gracza niezdolnego do walki. Wskrzeszona postac traci tylko połowe normalnej straty. Wskrzeszona postac jes przyciągnięta do ciebie. Lvl : 50. Skill level : 3. Potrzebna mana : 140-200.

Cure 3 - Odnawia punkty życia zaznaczonemu graczowi. Lvl : 51. Skill level :3 . Potrzebna mana : 62-90.

Hypnotism - Usypia graczy znajdujących się w polu działania. Cel nie może nic robic pod działaniem hipnozy, ale jeżeli zostanie zaatakowana efekt magiczny zniknie. Lvl : 51. Skill level : 5. Potrzebna mana : 166-214 .

Soul destruction - rzuca ciałem świetlnym w wybrany cel Lvl : 52. Skill level : 2. Potrzebna mana : 20-28.

Purfiaction - wyłącza wszystkie debuffy z wybranego celu (poza Revival Sequela) Lvl : 50. Skill level : 1. Potrzebna mana : 74.

Defense improvment - zwiększa defense wybranego celu. Lvl : 53. Skill level : 2. Potrzebna mana : 72-103.

Perfect cure - odnawia natychmiastowo życie wybranego celu. Odnawia 35% maks. życia. Lvl : 52. Skill level : 3. Potrzebna mana : 220-280.

Increase of target range - zwiększa zasięg wszystkich skilli leczących, Lvl : 53. Skill level : 1. Skill pasywny.

Blessing of strenght - zwiększa siłę wybranego celu. Lvl : 54. Skill level : 2. Potrzebna mana : 96-128.

Blessing of health - zwiększa życie wybranego celu. Lvl : 54. Skill level : 2. Potrzebna mana : 87-114.

Blessing of agility - zwiększa zręcznośc wybranego celu. Lvl : 55. Skill level : 2. Potrzebna mana : 93-119.

Blessing of intelligence - zwiększa wybranego celu. Lvl : 56. Skill level : 2. Potrzebna mana : 100-136.

Increase of critical hit - zwiększa szanse na cios krytyczny wybranego celu Lvl : 57. Skill level : 2. Potrzebna mana : 110-148.

Group cure 2 - odnawia punkty życia wszystkim członkom party. Lvl : 58. Skill level : 2. Potrzebna mana : 87-102.

Distance control - zwiększa zasięg Soul destruction. Lvl : 58. Skill level : 1. Skill pasywny!

Perfect group cure - odnawia natychmiastowo życie wszystkich członków party. Odnawia 30% maks. życia. Lvl : 59. Skill level : 2. Potrzebna mana : 440-480.

Amnesia - zmniejsza agresję celu do zera. Lvl : 59. Skill level : 1. Potrzebna mana : 50.

Perfect healing - ulecza życie wybranego celu do 100%, ale potrzebuje to długiego czasu do ponownego użycia. Lvl : 68. Skill level : 1. Potrzebna mana : 596.

Skille hermita
Refining Weapon - dodaje czasowo punkty attack i magic attack wybranego celu. Lvl - 50. Skill level - 5. Potrzebna mana 62-110.

Hail - zrzuca z nieba kawałki lodu na cel. Lvl : 51. Skill level : 4. Potrzebna mana : 16-28.

Flame Bomb - eksploduje i podpala wybrany cel. Lvl : 52. Skill level : 2. Potrzebna mana : 20-24.

Lighting summons - uderza wybrany objekt błyskawicami z nieba. Lvl : 53. Skill level : 2. Potrzebna mana : 26-30.

Cold binding - zamraża do 5 wrogów. Lvl 54. Skill level 4. Potrzebna mana : 66-84

Ice restriction - przyzywa lód do wybranego celu zadając mu obrażenia i zmniejsza prędkośc poruszania. Lvl : 56. Skill level : 1. Potrzebna mana : 126.

Chain lighting - przywołuje falę błyskawic do wybranego celu i zadaje obrażenia wrogom obok niego. Lvl : 59. Skill level : 1. Potrzebna mana : 174.

Explosion - wybrany cel będzie ogrzewany i spalany przez eksplozje. Lvl : 62. Skill level : 2. Potrzebna mana : 36-40.

Thunder - wypuszcza piorun na wybrany cel. Lvl : 63. Skill level : 2. Potrzebna mana : 38-46.

Explosive burst - wytwarza wielki wybuch na wybranej przestrzeni i zadaje obrażenia wszystkim wrogom wewnątrz. Lvl : 64. Skill level: 1. Potrzebna mana : 142.

Thunder storm - pioruny będą spadac przez pewien czas na wybranej przestrzeni, uderzając każdy cel w obszarze zadając obrażenia co 2 sekundy trwając w sumie 16 sekund. Lvl : 65. Skill level: 1. Potrzebna mana : 352.

Ice storm - lód i śnieg będą spadac przez pewien czas na wybranej przestrzeni, uderzając każdy cel w obszarze zadając obrażenia co 2 sekundy trwając w sumie 16 sekund. Lvl : 65. Skill level: 1. Potrzebna mana : 396.

Fire storm - kule ognia będą spadac przez pewien czas na wybranej przestrzeni, uderzając każdy cel w obszarze zadając obrażenia co 2 sekundy trwając w sumie 16 sekund. Lvl : 65. Skill level: 1. Potrzebna mana : 327.


Stiki

Opisze tu stiki do czego i na co ^^


-Sae dan-bardzo dobry dla maga atakującego...ulepszać w nim także physical attack bo ma mały eb,leczyć z nim sie nieopłaca

-Sae Hak-"Healer Stick' stick dla magów leczących.Najlepiej wwalić w niego tylko talik +wisdom

-JoongBang-Stick dla niezdecydowanych(Kim być? healerem? czy atakerem?).Atak ma pośredni jednak nie jest taki skuteczny jak Sae dan
-White Stick-Każdy go nazywa healer stick ale niewiem czemu...daje "sporo" HP.Posiadałem go i byłem bardzo zadowolony,atak nie był za duży ani za mały(spore eb) a HP robiło swoje
-Single Stick-Attacker stick,posiada słabe eb ale ma bardzo duży rozrzut w ataku.Stick na wzór sae dana..prawie wszyscy magowie 40+ go posiadaja
jednak mi nieprzypadł do gustu...może teraz bedzie przydatniejszy
-Religious Stick-Stick w stylu JB....średni atak..."wysokie" eb.Dużo magów go posiada (zazwyczaj ice)
-Big Stick-Stick dla lekarzy,bardzo słaby atak jednak daje duzo many.Po prostu lepsza wersja sae haka
-Grand Stick-Stuningowany Sae dan.Bardzo duży atak oraz małe eb.

Na lepsze chyba szkoda miejsc...bo każdy wie jakiego kupic(chyba)
a taki mały opis sie przyda zawsze

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
dieta na mase 90 kg klifty skrypt na ue warlords battlecry 3 trainer www.pielgrzymkapiotrkow.pun.pl